25. nov. 2022

Små knutar i ei ramme




Julemusikk på trombonen på jobb i går for nærmare tre hundre barnehagebarn fordelt på fem grupper. Puh, veldig gøy, men eg kjenner eg blei sliten og det er godt det er fredag og helg ;) Fekk lyst til å vise det knallfine nuperellebiletet som eg kjøpte på Solamessen. Inne på soverommet vårt har det heile vegen vore ein krok midt på veggen som me aldri har gjort noko med. Då eg såg dette biletet i ein herleg, mosegrøn farge, sa eg til mannen min at dette kjøper me! Tihi, han hadde ikkje noko val. Eg skal innrømme at det er tanta mi som har laga nuperellebiletet, men om du lurer, så kjøpte eg det fyrst og fremst fordi eg synest det er vakkert og det passa heilt ypperleg til fargane på veggen vår. Å ha eit slikt unikt bilete på veggen, laga av mange små knutar, ordentleg flott og stilig!

Legg igjen ein fin tanke