30. juni 2019

Ordentleg jobbhelg, bøker (som vanleg) og kvardagsgleder

Puh. Ei helg med jobbing frå sju om morgonen til ti om kvelden er no over. Me var heldigvis ikkje så lenge på jobb i dag, men i går var det faktisk slik. Det har vore NM-veka her i området, og i hallen vår blei det arrangert NM i undervannsrugby. Artig at det skjer noko slikt sjølv om det altså har blitt eit par lange dagar. Byrja veka med fri før kvelds- og helgeskiftet, eg fekk lese ein god del og på tysdag åt me middag ute på ein bra restaurant saman med mamma, pappa og broremann. Veldig koseleg! Eg har så mykje meir å seie anna enn at her kjem vekas sundagsliste og "god natt":

✦ måtte jo ta med meg boka Lukta av klor då eg såg den på nyheitshylla på biblioteket
to flotte innlegg inne hos Et katteliv: "En midtsommerdrøm" og "Natta, regnet og vi"
✦ heise flagga no i helga pga. NM og sjå dei mot den spesielle betongfasaden
✦ artig å følgje litt med på undervannsrugbyen dei siste tre dagane
✦ Gustavsbergs Porslinsfabrik og denne butikken, kanskje stikk me innom i sommar?!
✦ teikneserieartisten Katie Knudson som teiknar scener frå Harry Potter-bøkene
✦ veit ikkje om denne boka var heilt etter min smak, men las no ut Dagen da min bestefar var helt
✦ busstur til Katthammarsvik, for Gotlandsinnlegga til Emma er alltid like fine
✦ alltid godt å vite at eg har flotte bøker som ventar på meg i lesehaugen min
✦ jobbe saman med ein kul kollega no denne NM-helga
✦ denne sjokoladefondanten med til dømes is ved sidan av ein varm sommardag
✦ feire to bursdagar og ein innlevert master på restaurant med familien (og kake her heime etterpå)
✦ sukk, kor søt er ikkje denne lille koalaen?!
✦ den flotte svanekortesjen ein dag me tok ein liten runde rundt Mosvatnet
✦ hadde vore kult med ei lita reise med Smalspårtoget i Västervik
✦ dropar etter regnet

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Snilleste Silje som inkluderer oss i søndagslista di ♥ Tusen takk! Jeg elsker disse listene ;) Håper du får en fin uke! Klem fra meg og Bianco.

Silje sa...

Altså, ein slik kommentar på ein gråvêrsmåndag <3 Takk, både til deg og til Bianco, de er så fine! :D

Legg igjen ein fin tanke