16. juni 2019

Juniveke med gåturar, langhelg, restaurant- og museumsbesøk

Rart å starte veka med ein fridag, særskilt når eg sånn sett skulle ha hatt helg- og kveldsvakter. Og så var det jobb kun tysdag og onsdag før eg no har hatt langhelg. Sånn er det å få skift, og i mai og juni blir det jo noko spesielt sidan det plutseleg kjem ein fridag og tre innimellom alt. Men eg skal ikkje klage, og i alle fall ikkje når vêret har vore heilt superdupert. I løpet av desse dagane har me fått til å gå fire turar, ein i Sandnes og tre her i byen! Så herleg! Har tatt eit par bilete, og dei frå Dalsnuten er allereie ute, så kjem det nok eit innlegg eller to neste veke. Gode bøker på fridagane mine, det herlege junivêret, buffet ute på Kronen Gaard (meir om det i morgon) og utstilling på kunstmuseet. Alt i alt ei veldig grei veke med fem av sju dagar fri. I morgon er det på'an igjen med morgonskift, så me skal prøve å leggje oss tidleg i kveld. Fyrst middag og ei vekesoppsummering:

✦ juni er pridemånaden, og eg las nettopp ut den søte That certain something
✦ nye episodar av Verdens tøffeste togturer, til dømes frå Sveits og toppen av Jungfraubanen
✦ filmen The Bookshop, basert på boka med same namn, med Emily Mortimer og Bill Nighy
✦ raude pandaer, for dei ser alltid så snille, søte og artige ut
✦ trur aldri eg blir lei den fine songen The Last Goodbye med Billy Boyd
✦ meir om det nye huset til Jonna og hennar kjæraste i denne videoen
✦ utsikta over byen i dag frå Ullandhaugtårnet, ein knallblå himmel og ein flott by
✦ svanene ved Vannassen
✦ korrespondentbrev frå Sidsel Wold i Tyrkia som set perspektiv på kor heldige me er her i Noreg
✦ tur til Dalsnuten den fyrste dagen denne veka
✦ i juni har eg lese Fargen bortenfor (The Color Purple) som månadens klassikar
✦ fargerike Stavanger, her eit gammalt og dekorert bygg på Storhaug
✦ middagsbuffet på Kronen Gaard – finfin atmosfære og me såg ein vakker sommarfugl
✦ gøy å lese om toguren Oslo-Bergen i denne artikkelen hos Lonely Planet
✦ tinge togbillettar til Oslo i september, for då er det The Sound of Music på Folketeateret
✦ "Another Top 10 Unforgettable Glee Moments"Glee vil alltid ha ein plass i hjartet mitt
✦ utstillinga "Flora" på Stavanger kunstmuseum

Legg igjen ein fin tanke