17. mars 2019

Roleg veke med mykje fint

Og så er det sundag, endå ei veke er over. Veka har vore nokså roleg og eg har fått lese mykje, akkurat slik eg ønskja. For i morgon er det i gong med ein ny jobb og eg veit det kjem til å bli mindre tid til lesing. Men når eg tar fram ei god bok, slappar eg av, og difor ønskjer eg å setje av tid til i alle fall ei leseøkt kvar dag. Anna denne veka er to blogginnlegg om Hurtigruten inne hos Ida (takk for lenkje i innlegget), liten laurdagstur i nærområdet, hente bøker på biblioteket på Madla, prate med mine fine tidligare kollegaer, hekla litt og ei nettsak om Kaptein Sabeltann: "De fleste gutter, og mange jenter, født etter 1985 lekte Sabeltann da de var barn. Det gjorde også jeg. Jeg lekte Sabeltann med gutta i nabolaget. Vi fektet med lekesverd. Og sang alle sangene." Sjølv så kan eg plutseleg byrje å syngje på mange av dei fyrste Sabeltann-songane, "Kongen på havet" og "Grusomme Gabriel" er ordentlege barndomsminne. Samstundes småhumrar eg litt, for mannen min, som er født akkurat i 85, har ikkje noko særskilt forhold til denne sjørøvaren og ser rart på meg når eg plystrar, syngjer eller nynnar til ein av songane. Ha, ha, det er blitt ei greie her i heimen! Meir om mi marsveke og lenkjer til andre kjekke ting finn du i lista som kjem…no:

✦ torsdagsdate med knallgod vegetargryte, stearinlys og ein episode av Heartbeat
✦ knallblå himmel over naboblokka midt i veka
✦ kjenner meg veldig igjen i dette biletet på IG, for Harry Potter var min barndom og ungdom
✦ boka En trofast hustru (og vel, biletet er tatt for ein god månad sidan, ligg litt etter)
✦ "Sabeltann og meg" – om kva Sabeltann har vore for ein person, og sånn sett ein heil generasjon
✦ lita HP-utstilling i ein bokbutikk på senteret på Madla
✦ dei nye handdukane våre i fargane sennepsgul og terracottaraud
✦ fine blogginnlegg om Hurtigruten: del 1 og del 2
✦ leggje ferdig puslespelet med alle dei små bileta frå forskjellige Disney-filmar
✦ solstråle på ein fin og fargerik pute i stova vår
✦ "You Raise Me Up" med to hundre barn og ungdommar som syng a capella
✦ ungdomsboka More Happy Than Not, der premisset kan minne om denne filmen
✦ fire tips til korleis å lese meir inne hos Michelle – liker veldig godt punkt nr. tre
✦ teste ut fleire forskjellige hekla sekskantar
✦ ny vlog inne hos Jonna der me får sjå glimt av draumehuset
✦ små påskeliljer som eg såg då me var ute og gjekk i nærområdet i går
✦ kose meg med finalen av Downton Abbey for andre gong
✦ og Maggie Smith er berre så kul i nemnde serie, berre sjå her
✦ "Top 10 Epic Broadway Villain Songs" – særskilt "Dentist" og "Stars"
✦ kule og oppmuntrande helsingar på dialekt på golvet på Amfi Madla
✦ gløymde denne førre veke, men kaffi på kafé der sola skin inn gjennom vindauget er alltid fint

Legg igjen ein fin tanke