24. mars 2019

Fyrste jobbveke i svømmehallen

Puh. Eg veit at eg allereie har skrive det, men desse dagane, heile denne veka, har verkeleg gått i eitt. Det er mykje å gjere på jobb, men sidan handverkarane ikkje er ferdige med alt, er det mykje me ikkje kan gjere enno. Som å setje på plass rekvisita, stelle i stand på kjøkkenet og leggje frå oss ting i personalgarderoben. Likevel har me stått på og fått gjort det me kunne, og det kjem til å bli veldig bra. Veldig kjekt med ein jobbtur til Bergen der me var innom tre forskjellige badeanlegg i tillegg til å ete ute og ha ein sosial kveld. Eg har fått til å lese litt kvar dag, og mykje no i helga sidan me "berre" har vore heime, utan å ha noko på programmet. Heilt herleg og tommel opp! Trur eg skal gjere det enkelt og ikkje skrive så mykje meir, heller gå rett på vekesoppsummeringa:

✦ bake pestosnurrar som eg kan ha med meg på jobben no til veka
✦ filmen Our Souls at Night – nydeleg filmatisering av Kent Harufs bok med same namn
✦ vakker gatekunst, noko som eg verkeleg liker med byen vår
✦ "Slutt! Klabb igjen! Eg går galen!" – om det å snakke under konsertar, og er så einig!
✦ te, bok og stearinlys fredagsettermiddag etter ein travel dag på jobb
✦ å vere glad for dei små gleda i kvardagen og i livet, så fint om ein lykkedag
✦ for ei spennande bok: Koke bjørn av Mikael Niemi
✦ får veldig, veldig lyst til å reise med Orientekspressen når eg ser dette videoklippet
✦ litt artig å gå rundt i verneutstyr på jobb
✦ å dra på tur med gjengen frå jobb for å sjå på badeanlegg og bli betre kjent
✦ tenkjer eg vil besøke Vintagefabrikken på Kungsholmen neste gong eg er i Stockholm
✦ bruke helga på å senke skuldrene og lese mykje
✦ bivoksduk er kjempepraktisk, og her er ein god oppskrift til korleis ein kan lage dei sjølv
✦ kanskje ikkje den beste nettsida, men her kan ein likevel finne mange gode tips til togreiser
✦ og det er kanskje ikkje så praktisk å reise med tog Noreg-England, men hadde vore gøy å prøve
✦ stoppe innom ei kunstutstilling på Stord med kunst laga av Marta Nerhus
✦ å få sjå svømmehallen før den er heilt ferdig, for kjekt å sjå progresjonen fram til me opnar
✦ 19 filmar som er basert på eller inspirert av bøkene til Jane Austen
✦ likte godt den fyrste boka om bibliotekkatten Dewey og likte også Dewey's Nine Lives
✦ lage ferdig tre fotobøker

Legg igjen ein fin tanke