14. mars 2019

Mikke i mange små bitar

Viss eg ikkje hugsar feil, er det tredje gongen, om ikkje fleire, eg har pusla dette puslespelet. Andre gongen i lag med min betre halvdel. Kan godt hende eg har lagt ut bilete av dette puslespelet før, men pyttsann. Motivet er Mikke Mus og eg trur det heiter "Mickey in the Spotlight". Det som gjer det spesielt, er at biletet består av mange små bilete, alle henta frå forskjellige Disney-filmar.


Ramma var enkel å leggje, men eg må innrømme at eg hadde gløymt kor vanskeleg mykje av det andre er: nokre av brikkane er nemleg så like, både når det gjeld minibileta og fasongen, at dei kunne ha passa fleire plassar. Av og til sa eg nok "argh", eller noko som i alle fall likna. Likevel er det jo kjekt med ei utfordring, og det er ein koseleg aktivitet å kunne gjere saman om kveldane.

Legg igjen ein fin tanke