25. mars 2019

På badetur til Bergen

Med meg på jobbturen førre veke, hadde eg berre mobilen og ikkje eit av dei to systemkameraa mine; var jo berre vekke eit døgn. Her kjem no likevel nokre bilete tatt gjennom mobilen. Me drog av garde frå Stavanger i ein nisetar klokka åtte. Fyrste stopp var Tysværtunet som er eit kulturhus der dei bl.a. har kino og bibliotek i tillegg til eit badeanlegg. Synest skiltet med "Badevettregler" var veldig stilig, ein litt artig måte å få fram korleis ein skal oppføre seg når ein er der og svømmer. Vidar gjekk turen til Stord, og også der er badeanlegget i kulturhuset. Diggar stilen inne i hallen, får ei slik herleg retrokjensle og eg trur det kunne passa rett inn i ein Wes Anderson-film! Me fekk også ta ein titt på utstillinga "MOT" av Marta Nerhus. Flotte verk laga av metalltråd og streng.



Vel framme i Bergen, budde me på Scandic Byparken. Ikkje dei største romma, men det var no heilt greie, og frukosten dagen etterpå var suveren. Eg skifta til eit litt finare antrekk og møtte dei andre nede i resepsjonen. Åt god middag – laks med kjempegodt tilbehør – på ein restaurant på Zachariasbryggen. Hamna på Børskjelleren etterpå der me blei med på ein musikkbingo. Bra musikk og veldig kjekk stemning! På torsdagen stod me opp, åt ein god frukost i samla tropp og drog til AdO arena. Arenaen er kalla opp etter svømmaren Alexander Dale Oen og stod ferdig i 2014. Her er det stupetårn opp til ti meter, eit 50-metersbasseng, stor sklie og ein god del anna. Flott arena, ingen tvil om det. Var der i nærmare fem timar før me tok fatt på vegen heim. Eg synest det var kjekt å få til ein slik tur, både for å sjå og lære, og for å bli kjent med dei eg skal jobbe med.

Legg igjen ein fin tanke