10. mars 2019

Gatekunst i byen vår, favorittbøker og ein musikal

Berre ei veke (og ein dag) til eg byrjar i ny jobb. Har få planar neste veke og vil då prøve å nytte sjansen til å lese mykje, gå ein tur viss vêret er bra, lese meir og sjå noko kjekt på skjermen. Ei veke går fort, og plutseleg er eg i gong med ein ny kvardag. Kjenner eg grugleder meg. Denne veka har eg gjort ein god del, alt frå å lese gode bøker til å sjå ein musikal på teateret saman med ei veninne. Mange småærend er også unnagjort. Rundt juletider i fjor, høyrde me eit kapittel av lydbøkene Ongane i gadå av Ajax (eg. Andreas Jacobsen) som ein adventskalender, og ei av forteljingane me høyrde var "Håler i himmelen". Sitatet er henta frå denne: "Ka e sjerner for någe? spørt'an Broremann ein kveld då han og 'u Johanna va på vei heim fra ein barnaforening. Sjerner? Hu Johanna kjikte opp i den klara vinterloftå. - Sjerner e' håler i himmelen, sa 'u. Det e englane så har lagt di for te fylla med i ka så fåregår på jorå." Synest det er ei koseleg forteljing, og artig å sjå referanse til denne midt i byen. Og før eg startar på sundagslista, må eg også nemne Korfu-trilogien. Til jul kjøpte eg nemleg sesong ein og to av serien The Durrells til mamma til. Eg visste at dei var basert på ein boktrilogi på dei åra mora til Gerald Durrell tok med seg han og resten av familien til Korfu i mellomkrigstida. Men lite visste eg at bøkene var så bra! Lang innleiing i dag, så no skal eg avslutte og heller vise andre fine ting og lenkjer som eg ønskjer å framheve denne veka:

✦ ein siste mohikanar på ein vegg nede i sentrum, for eg diggar gatekunsten i byen vår
✦ gode refleksjonar og tankar om sosiale medium i denne Instagramposten hos Rebecca
✦ lukta av kaffi og ei eldre bok
✦ Jonna sin vlog der ho fortel meir om dei tøffe vekene og om draumehuset
✦ sjå ein episode av Downton Abbey, alltid kjekt med eit gjensyn
✦ dei fine bokanhenga og den stilige nøkkelringen
✦ stikke innom Løvås bruktbu – her er det verkeleg bøker i lange baner
✦ her kjem endå ein video av lille, søte Maya – det går ikkje an å ikkje smelte av dette synet
✦ laurdagskveld med taco og latterkrampe til filmen Hello, Dolly! frå 1969
✦ og eg fann gatekunst på ein kjøpesentervegg, også dette midt i sentrum
✦ lese ut The Map of Us på kafé, likte den boka veldig godt
✦ "The 11 Most Romantic Moments in the Harry Potter Series"
✦ glas"biletet" i byen med orda "Håler i himmelen"
✦ synest finalen av Unbreakable Kimmy Schmidt var akkurat passe fin, artig og herleg
✦ kjekt å vere i gong med orkesterøvingar igjen etter nokre veker med partiturfri
✦ me såg ein raudstrupe på vår veg då me var ute og gjekk sundagstur
✦ eg har lenge hatt lyst til å prøve "punch needle" og får i alle fall lyst etter å ha sett dette broderiet
✦ musikalen Cabaret på Rogaland teater saman med ei veninne
✦ blå himmel over byen vår no i dag
✦ har storkost meg med å lese den fyrste boka i Korfu-trilogien: My Family & Other Animals

Legg igjen ein fin tanke