13. mars 2019

Gylne fargar i heimen vår

Får alltid litt ekstra energi når eg ser at det skin ute og at ein solstråle eller to finn vegen inn til oss. Slik som i dag då det skein inn på den eine puta i sofaen. Fargane blir hakket meir framståande på slike dagar. På ein god måte, altså. Når me snakkar om fargar, må eg berre vise fram dei nye handdukane me har investert i til badet. Sennepsgult og terrakottaraudt. Varme og gylne fargar som er ypperlege til dei andre fargane inne på badet. Den minimalistiske, skandinaviske stilen er fin å sjå på når eg ser i interiørblad og i butikkar, men sjølv må eg ha ein del fargar rundt meg. Eg har alltid vore slik. Kongeblå og raudt har alltid vore favorittane, og no er også jordfargar blitt ein del av kvardagen. Er det no eg skal seie meir fargar til folket?! Hi, hi, eg tenkjer eg gjer det, eg.

Legg igjen ein fin tanke