21. feb. 2019

Detaljar frå ein baderomsvegg

Eg tenkte å vise siste rest av baderomsoppussinga i morgon, men eg klarer ikkje å vente med å vise eit par detaljar frå det me har fått opp på veggen. Det aller finaste er det du ser med ein gong du kjem inn: digitaltrykket "Ly" som Lisa Aisato har laga. Trur ikkje det er ein hemmelegheit at eg synest hennar illustrasjonar er nydelege! På Upstairs fann eg ei hylle som eg tenkte var perfekt til badet, og det er den. Glasbrobiletet er det eg sjølv som har laga etter inspirasjon frå både Pinterest og noko liknande som me såg i ein butikk då me var ute på Prince Edward Island. Så gøy å få brukt dei steinslipte glasbrota til prosjekt som dette. Og apropos den butikken på PEI: den heiter Village Pottery, og frå den butikken fann me den brune og gule skåla med ei lita mus oppi. Skåla passar ypperleg til å leggje øyredobbar og anna småpynt i. Tre andre ting er også frå Canada: ei skjelpadde i keramikk, ein blekksprut av glas og den tre- og steinaktige figuren. Skjelpadda fann me på ein kjempefin handbruksbutikk i Moncton, nemleg Creative Works. Den er rakubrent, ein teknikk som stammar frå Japan. Blekkspruten av glas (som lyser i mørket) kjem frå suvenirbutikken på kaia i Halifax, men er laga i USA av Dynasty Gallery. Me synest no den er kul likevel. Den lille figuren kjøpte mannen min i Montréal då han var stranda der i to dagar på grunn av mykje snø. Figuren framstiller ein inuksuk som inuittar og andre folkeslag frå den arktiske delen av Nord-Amerika laga som ein vegvisar eller landemerke. Skåla med blått lokk er frå Hadeland Glassverk, og oppi den ligg dei heimehekla bomullspadsa. Knaggen er frå Jysk, så enkelt som det. Sauen med q-tipsane oppi er kjøpt på ein galleributikk i Sandnes av kunstnaren Aina Borgenvik, og til slutt det kulaste sauebiletet av tre Valais Blacknoses. Biletet kjøpte me på ei handbruksmesse i Helmsley Town Hall, og det er tatt av fotografen Paul Franklin. Me fall for det begge to, for sauane ser berre så artige ut. Mykje info, men synest det er viktig å lenkje vidare når me er så nøgde. Mange gode minne!

Legg igjen ein fin tanke