24. feb. 2019

To kafébesøk, ei stripe av sol og veldig gode bøker

Å kunne starte kvar dag med ei bok og drikke siste rest av kaffien. "Toget er et egnet og typisk lesested. De fleste som reiser med tog, sitter med blikket i en bok, et blad, et nettbrett eller kanskje helst en mobiltelefon. Togkupeene, især stillevognene, er i dag en slags blanding av et mobilt leserom – uten bokhyller, men med små arbeidsbord foran hver stol – og et sovested, hvert menneske for seg, men likevel sammen." (s. 132). Sitatet er henta frå boka Leselyst, og eg er så einig i at toget er ein typisk lesestad. Som du sikkert skjønner, har eg fått lese mykje denne veka sjølv om det ikkje har vore om bord på eit tog. Dagane har fore fortare enn eg har fått med meg, og no er det snart ei ny veke. Igjen. Bortsett frå å lese, har eg vore med ei veninne i fleire timar i går, fiksa nytt pass (me har ikkje planlagt noko ferie, men greitt å ha det i orden viss me ønskjer å reise seinare i år), henta fleire bøker på biblioteket på Amfi Madla, gått ein herleg sundagstur med sola i andletet, drukke kaffi og sett filmen Robin Hood: Men in Tights for andre gong. Diggar replikken "Because, unlike some other Robin Hoods, I can speak with an English accent". Hi, hi! Det er ikkje så lenge til me byrjar å gjere oss klare for senga, og det betyr at det er tid for vekas punktliste: 

✦ boka Leselyst: om bøker, liv og litteratur (og eg hadde det gøy då eg tok det biletet)
✦ gå fram og tilbake sentrum med ei god veninne, og det blei shopping, kafébesøk og mykje prat
✦ ute ein tur i sola tidlegare i dag
✦ "tankar om att rensa ut hemma" inne hos Alicia, deler mange av dei gode tankane hennar
✦ ekorn er berre så søte og nysgjerrige, og her kan du sjå ein heil haug med herlege ekornbilete
✦ "He Lives In You" frå The Lion King i ein a cappella-versjon – supertøft og fint
✦ treffe på ei barndomsveninne tilfeldig i Vålandstårnet i dag
✦ sauebiletet og illustrasjonen "Ly" av Lisa Aisato, dei gir meg glede kvar dag
✦ sjå vidare på Grace & Frankie
✦ ei stripe av sol inn i stova vår denne sundagen
✦ lese nok ei bok i Agatha Christie-utfordringaNemesis som altså er ei Miss Marple-bok
✦ vanskeleg å sjå på biletet, men det er artig med "Du din snobepåse!" på toalettspegelen på amfiet
✦ le av filmen Robin Hood: Men in Tights saman med mannen min no i helga
✦ altså, det går ikkje an å ikkje like desse vennane her: ein minigris og ein kanin
✦ vise fram siste del av baderomsoppussinga vår
✦ no byrjar du kanskje å bli lei snøklokkene, men det er ikkje eg ;)
✦ lese ute på kafé etter å ha fiksa nytt pass, ei akkurat passe kvardagsglede

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Maria sa...

Nå får jeg lest litt mer enn bare pensum selv om det er eksamen på fredag og mandag neste uke. Men - jeg gleder meg veldig til sommerferien hvor jeg bare skal ligge ved bassenget i to uker og lese... (Eller - vi skal forhåpentligvis gjøre mer enn bare basseng altså, men gldere meg til mer tid til bøker :-) )

Silje sa...

Skjønner godt at du ser fram til det :) Berre slappe av, senke skuldrene og dykke ned i ei god bok ^^

Legg igjen ein fin tanke