17. feb. 2019

Nye og gamle favorittar

Noko seint ute med sundagslista i dag. Helga har gått i eitt med mange ærend, restaurant og spelekveld på fredag, instruktør på eit seminar og musikalen Grease i DNB Arena i går og sundagstur i dag. Men turen i dag var ikkje superlang, så me har no fått tid til å lese, sjå ein episode av Babylon Berlin saman og ete ein god middag. Veka har vore grei med ein god porsjon lesing, nokre dagar meir enn andre. Godt å kjenne sola titta fram mange av dagane, ingen tvil om at det gjer alt mykje lysare. På tysdag fekk me opp dei tinga me ønskja å ha på veggane inne på badet (hylle, knagg, to bilete), så no er me i mål. Me manglar framleis dorullhaldaren, men sidan den er ein så liten ting, vil eg påstå at me er ferdige ;) No er det ikkje mykje igjen av denne sundagen:

✦ ny favoritte og gammal filmklassikar: mandarinte og Sleepless in Seattle
✦ byrje å sjå den nyaste sesongen av Grace & Frankie – dei er berre så kule
✦ likte godt å lese alle dei små forteljingane i Tønes si bok Vi kan ikke ta med oss alt dette hjem
✦ lille Casper og den alltid like søte Maci
✦ sollyset inne og ute, til dømes gjennom gardinene i stova
✦ fuglane som kvitrar, våren nærmar seg veldig
✦ ein tur til Sandnes på fredag for å ete ute på ein restaurant i samband med 100-ugå
✦ og seinare på kvelden spelte me nokre kjekke spel med eit venepar
✦ lyden og plassane var ikkje dei beste, men det var no gøy å sjå Grease live med ei god veninne
✦ 18 rørande scener frå Harry Potter-bøkene
✦ alltid ein favoritt: snøklokker som eg såg på tur både førre helg og no i dag
✦ veit ikkje om eg likte den, men månadens klassikar var Postbudet ringer alltid to ganger
✦ dramatisk ute på sundagstur i dag, det ser jo ut som om benken er opplyst av solstrålar
✦ skuggespel på ein grøn busk, så vårleg kjensle
✦ "Glee Performances Better Than the Original" – kanskje ikkje heilt einig i alle, men kult å mimre
✦ sjå ferdig miniserien Les Misérables
✦ å, eg berre elskar Dahlia-genseren – finaste fargen og så god og mjuk

5 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Sleepless in Seattle er bare nydelig fin. En av mine favorittfilmer <3 Og den genseren er kjempefin. Lurer på om det er samme genser som Mathilde Nicoline strikker på? https://www.mathildenicolinebergersen.com/blog//januar-2019

Silje sa...

Stemmer det, det er den same genseren! Så fin og herleg mjuk ^^ Liker veldig godt "Sleepless in Seattle", synest den held seg godt sjølv om den er nærmare tretti år gammal ;)

Mathilde Nicoline sa...

Ooooh. Dahliagenser! Jeg har en på pinnene nå, klarer ikke vente på å bruke den (mem hater å strikke armer). Så fin farge på din <3

Mathilde Nicoline sa...

Haha, jeg så denne kommentaren etter jeg postet min egen.

Silje sa...

Hi, hi! ;) Og ja, den er kanonfin!

Legg igjen ein fin tanke