15. feb. 2019

Oppussing av badet – del 1

Badet vårt er ganske vanskeleg å ta bilete av: det er både lite og forma som ein L, og difor ikkje enklaste vinkelen når ein vil prøve å få med det meste under eitt. Men her kjem no uansett del 1 av badeoppussinga. Bileta rett over er tatt før me byrja å rive. Fargane var no greie nok, men målinga på golvet – me måla det då me flytta inn – hadde byrja å flasse og tapetet på veggen har me sånn sett aldri likt (det har vore same tapet over heile leilegheita, ruglete og stygg). Vasken var altfor djup til eit så lite baderom, og borsett frå spegelskapet, var det ikkje noko rom for oppbevaring. Dusjkabinettet kjøpte me då me overtok leilegheita, så den har me ikkje gjort noko med.


Tidleg i januar byrja me å rive. Mykje jobb, eg skal ikkje leggje skjul på det, men så var heldigvis golvet lettare å rive enn det me trudde på førehand. Og det gjorde godt i kropp og sjel å få vekk alt det slitte og stygge, vite at om ikkje altfor lenge ville me komme heim til eit nyoppussa bad.


Medan handverkarane jobba, budde me som nemnt hos mine foreldre på Sola. Og så var me jo ein tur austover for å sjå Ennio Morricone og på besøk hos svigers nokre dagar. Då me budde på Sola, var me innom leilegheita eit par gongar for å sjå korleis det stod til. Mykje sparkling blei det i alle fall, for me skulle ikkje ha fliser, men heller våtromstapet og -måling. Men så stas med betre taklys, betre oppbevaring og friske fargar. Gleder meg til å vise dykk det ferdige resultatet neste veke.

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

tea sa...

Gleder meg til å se!

Silje sa...

Og eg gleder meg til å vise! Ønskjer deg ei strålande helg <3

Legg igjen ein fin tanke