24. apr. 2016

Kulaste bokmerket og kjekke filmar

Mykje sol, ein god del arbeid med masteroppgåva, jobb og nokre filmar. Veka kort oppsummert. Mannen min var i Kr.sand på seminar frå måndag til fredag, så eg har vore grasenkje mesteparten av denne veka. Etter jobb har det dimed vore enkle middagar, litt skriving på oppgåva og ein film eller boklesing før sengetid. Det er jo det som er "faren" når ein jobbar på eit bibliotek: tilgangen til ein film eller to og ein haug med bøker er ganske så stor ;) Vel, vel, her kjem sundagslista:

✦ feire Verdas bokdag ein dag på etterskot med dansk krimbok, litt mørk sjokolade og det kulaste bokmerket eg fekk i høve bursdagen min :)
✦ "How To Be More Creative (Everyday)" hos Geneva
✦ le av kommentaren "Hva med miljøet da?" på skulen (Tre Nøtter til Askepott-referanse)
✦ så himla søt vaskebjørn og eit supernusseleg piggsvin
✦ opne ny pose med kaffi, for den lukta er alltid like god
✦ leve meg inn i boka Historien og Harry Potter av Melissa Anelli
✦ sende heimelaga postkort og få fine tilbakemeldingar frå mottakarane
✦ sjå filmane Begin AgainPhilomena og Cinderella medan han fine var i Kr.sand
✦ gå sundagstur i nydeleg vårvêr, sjå både søte lam og fine esel
✦ denne Harry Potter-saka lo eg ganske så høgt av (via Alicia)
✦ gå med genser arva frå svigermor
✦ "20 filmer som egentlig er en kopi"
✦ bli rørt av historier som denne med ei lommebok i "hovudrolla"
✦ få mannen min heim igjen ^^
✦ dei rosa blomane på kirsebærtrea hos Emma
✦ fin sak om gjenbruk av tekstilar
✦ få gratis kaffi, kjeks og ein liten Twist på skulebiblioteket
✦ her er det mange musikalar å velje mellom

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Moder'n på Møre sa...

He, he - tenk at den gamle genseren er kommet på søndagslista di :-) Den er nok eldre enn han du bor sammen med, tenker jeg.
Ang. smykket i forrige innlegg, så tenkte jeg straks: sjølsagt en pusekatt! For pusekatter er jo topp - der har vi noe felles :-)

Silje sa...

Tvilar ikkje på at genseren er såpass gammal, og stilig er den i alle fall :) Smykket er jo berre så artig og fint, for som du seier er kattar heilt topp!

Legg igjen ein fin tanke