17. apr. 2016

Blomar, rådyr, kaninar og kaffi

Også denne veka har vêret vore upåklageleg. Eg må vel innrømme at eg gjerne skulle ha vore ferdig med oppgåveskriving og heller brukt alle timane ute i skog og mark, sett på blomane som viser seg for fullt og kjent sola varme. Heldigvis har det vore litt tid til det også innimellom jobb og skriving :) I korte trekk er det stikkorda jobb og masterskriving som har fylt denne veka, slik mange av dei dei føregåande vekene, men som vanleg har eg jo andre fine ting eg gjerne vil dele i lista under:

✦ kvitveis, tusenfryd, påskeliljer og andre fine gule blomar
✦ blir kjekt å sjå denne filmen når den kjem på kino til hausten
✦ kjekt med kundar som seier "Du e ein knopp" når eg eigentleg berre gjer jobben min :)
✦ og veldig stas å få ein kopp med kaffi og ein liten sjokolade frå ein annan kunde
gå heim frå skulen hand i hand etter mange timar med oppgåveskriving
kommentar om vener og einsemd
✦ lese ut krimboka Grønt støv Sara Blædel
✦ få dei nye kaffikrusa og tefata i hus
✦ fin og stemningsfull Harry Potter-teikning inne hos Tone
✦ ta ein pause saman med studievenar ute i solveggen mellom oppgåveskriving og forelesning
✦ sjå både kaninar og rådyr på veg heim frå skulen
✦ herlege små, raude pandaer, ein katt og litt popkorn og denne supersøte koalaungen
✦ stikke innom eit garasjesal på veg heim frå Vålandstårnet i dag
✦ høyre på den sjuande episoden av Synne sin podcast
✦ få fine bursdagsgåver i posten
✦ kose oss med In the Good Old Summertime frå 1949, ein film som altså er musikalversjonen av The Shop Around the Corner (her må eg også nemne You've Got Mail)

Legg igjen ein fin tanke