28. mai 2023

Stykkevis og delt




Korleis har di veke vore? Mi har vore stykkevis og delt med tre dagar på jobb, ei natt på toget, ein dag i Åsgårdstrand saman med familie på pappa si side, ein dag på toget og helga heime. Vanskeleg å lande etter fleire travle helger med både kjekke og ikkje fullt så kjekke ting, så eg skal ærleg innrømme at det har gjort godt å gjere så lite som mogleg akkurat denne helga. Og så er det frimåndag i morgon – eg klagar ikkje. På veg heim på fredag, blei det mykje lesing på toget, og med ei roleg helg, har eg hatt godt tid til å strikke. Handlerunde i går, sundagstur i dag. Eigentleg ikkje så mykje anna å skrive sånn på tampen av denne maiveka. Som vanleg kjem det ei oppsummering:
 
etter sundagsfrukosten: meir kaffi, eg las i ei bok og han i avisa 
kanskje ikkje Henrys beste, men The Beach Hut var no ei grei leseoppleving
og etter sundagsturen: fortsetje å strikke på Collett Sweateren (vanskeleg å fange fargen ordentleg)
fjorårets mai, alltid så stemningsfulle bilete inne hos Niina
ete wok på ein restaurant i Sandnes før tysdagens orkesterøving
at natta på toget ikkje var så ille; me sov begge to heilt greitt, og så blei det jo ein god frukost
skjønne kattungar som helser på ein like skjønn kanin
å framleis sjå nokre rosa blometre
gå sundagstur i lag med broremann og min betre halvdel
alle fargane i hagen til Anna
Finlay Donovan Is Killing It av Elle Cosimano var ei kjempeartig kosekrimbok
knallgod laurdagspizza og sjå ferdig den aller kulaste filmen 3 Idiots
kjekt at den offisielle Agatha Christie-kontoen på Instagram delte mitt bokbilete
apropos Agatha Christie: Ingunn fekk nyleg ein haug med gamle Christie-bøker, så herleg retro 
trass trist høve, var det koseleg å treffe slekta igjen då me sa eit siste farvel til onkelen min
snart byrjar iskaffi-sesongen
litt av ein bil (inkludert fargen) på ein bil me såg på ein bensinstasjon på veg til Åsgårdstrand
lesetid på toget på veg heim fredag 
mykje flott, norsk porselen i ein bruktbutikk
Hauser som speler musikk frå The Phantom of the Opera
gravemaskin høgt oppe på eit bygg som dei held på å rive ved Vågen vgs, eit fascinerande syn
andre plassar fann eg dei rosa blomane tett i tett på bakken, som eit pastellteppe

Legg igjen ein fin tanke