19. mai 2023

🌸🌸🌸


I tillegg til snøklokkene, trur eg dei rosa blomane på trea er det aller finaste med våren. Snøklokkene kjem alltid tidleg, medan trea blomar fyrst i slutten av april og godt inn i mai. Rett ved jobb er det fleire slike tre, og av og til når eg går rundt i utstillinga inne, tittar eg ut og nyt det vårlege synet.
 





For vår del har me fri i dag, noko eg trur mange rundt om i landet har; dette er jo ein veldig inneklemt dag ;) Inneklemt dag, eit litt artig uttrykk. Neste arbeidsveke blir også kort sidan me skal austover i bisetjinga til onkelen min. Tårene kjem til å renne, men det er no slik det er. Ser eg eit slikt blometre, skal eg stoppe opp og berre la tankane fare. Eg skal berre stå der og titte opp på alle blomane, kjenne eg blir litt ekstra varm om hjartet, at eit syn som dette kan hjelpe på ein lei dag.

Legg igjen ein fin tanke