30. mai 2023

God som gull ♥


Eller eigentleg burde eg vel sagt god som bronse, men det høyrest ikkje like bra ut ;) For i år er det bronsebryllaup, åtte år du og eg. Ein dag eg alltid ser tilbake på med eit smil og varme. Og når eg ser på deg, kjem smilet og eg kjenner varmen. Med deg kjenner eg meg trygg, kjenner eg meg elska. Du er her kvar dag for meg, både dei dagane når tårene renn for ingenting og dei dagane der latteren sit laust. At du står ved mi side kvar dag, det er eg takksam for. Å halde handa di, kjenne at du er nær, vite at du kvar dag vel meg slik eg kvar dag vel deg. Du er god som gull, og eg elskar deg ♥

4 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Moder'n på Møre sa...

Gratulerer med dagen, dere to turtelduer :-) Kan ikke skjønne at det har gått åtte år - dagene flyr avgårde, og vi merker det knapt. Syns at bryllupet var for ganske kort tid siden, jeg. Men en flott dag var det der ute på Kronen :-)

Silje sa...

Tihi, ja, tida går veldig fort, og kanskje særskilt i godt lag! ;) Sola skein og det var så mange fine folk med oss den dagen ute på Kronen Gaard, alltid kjekt å sjå tilbake på! :D

Ida sa...

Så nydelige ord Silje ♥♥♥ Jeg ble helt rørt. Gratulerer så masse med bryllupsdagen dere hadde ♥

Silje sa...

Finaste deg, takk for alle dei flotte orda og kjekke kommentarane du legg igjen her, klem! ♥♥♥

Legg igjen ein fin tanke