30. apr. 2023

Siste rest av april




Forkjøla heile denne veka, og byrjar å bli rimeleg lei no. Eg har vore relativt grei i formen og dimed vore på jobb, i motsetnad til mannen min som har hatt heimekontor med hoste og litt feber, men det er aldri noko særskilt i miste stemma slik eg omtrent alltid gjer når eg er forkjøla. Om kveldane har me tatt det med ro, om ikkje anna har eg fått lese mykje og strikka ein god del. Kjekt å ha personalsamling på Vitengarden på måndag, for då fekk eg moglegheita til å helse på dei fine dyra dei har der. På tysdag var eg forresten med på eit DKS-opplegg som dei har på Vitenfabrikken med leire og teglverk i fokus (DKS = Den kulturelle skolesekken). Var ute og traska ein liten tur i går medan han skreiv på ein artikkel og i dag har eg ordna litt i heimen. I morgon er det fri og samstundes ein ny månad, april gjekk nesten litt for fort. Skal runde av veka med dette:
 
elska Å vanne blomster om kvelden, og De tre av same forfattar var nok ei sterk leseoppleving
ommøblere litt inne på gjesterommet
møte ei veninne fra vgs-klassen på togstasjonen og prate med ho på vegen heim
knallflott bukett inne hos Et katteliv
sola som forsterka fargane i ein bruktbutikk 
artig å sjå sesongpremieren på Mysteria i Brokenwood, for mykje av det er som ein musikal ;)
byrje på nye bøker som eg til no verkeleg koser meg med å lese
så mange herlege og fine handfarga garnnøste hos ulldesign.no
skuggespel om morgonen
regnbogefargar frå sola gjennom vindauget i den gule trappa på jobb
boka The Lost Ticket av Freya Sampson var berre heilt herleg feelgood
snøklokker er nydelege også som ei lita akvarellteikning
diktsamlinga Å jage ein hjort i døden av Svanhild Amdal Telnes
kveldssola som skein sine strålar gjennom skylaget
katten som slappa av på ein benk ved Vannassen
små geiter i pyjamas, det blir ikkje søtare enn det
laurdagspizza, halvpart av ein kjekk film og ein runde "Exploding Kittens"
gå innom ein av bruktbutikkane i Sandnes og sjå eit servise med flott mønster
kortreist mat og kor ein kan kjøpe det her i Rogaland
ein liten haug med skjønne grisungar ute på Vitengarden
etter husarbeid i dag: strikking og ein kopp med kaffi

Legg igjen ein fin tanke