5. apr. 2023

Bursdag på balkongen


Årets fyrste balkonglesing, og det attpåtil på min bursdag. Jobba til tolv i dag, sidan var det rett heim og nyte sola ei lita stund ute på balkongen med kaffi og ein liten cookie. Sat ikkje så lenge, for litt vind var det – vår i lufta er ikkje heilt det same som sommar. Seinare i kveld skal me bowle og i morgon stikk me opp til hytta. Ferien er i gong også for oss, ønskjer alle saman ei riktig god påske!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anna sa...

Gratulerer så mye med overstått, Silje! Setter så pris på deg og innlegga dine. Godt å se du koste deg på bursdagen din. Håper bowling og hytta ble bra, og gleder meg til å se mer!

Det er mange rundt din dato som har bursdag i min familie, så jeg føler at påska har vært en sånn kontinuerlig bursdagsfeiring :) April er sånn sett en veldig fin måned, synes jeg.

Påskeklem fra Anna!

Silje sa...

Tusen takk, Anna! :) Ei akkurat passe feiring av bursdagen og sidan ei supeflott hyttepåske! :D Set stor pris på både blogginnlegga dine og alle tankane du legg igjen her ♥︎ Håper du har hatt ei god påske, stor klem frå meg til deg!

Legg igjen ein fin tanke