16. apr. 2023

Påskekrim x3 (og litt påskekrim på skjermen)




Tysdag var fyrste dag på jobb etter ferien og for mange var det visstnok planleggingsdag. Dimed var det mange som stakk innom Vitenfabrikken, både store og små, og det var ein travel dag på jobb. Sidan var det litt av og på med gjestar, og plutseleg var det helg. Blomar på jobb og blomar langs jobbvegen har gleda meg desse dagane, om kveldane har eg fått lese mykje og kost meg med strikketøy. Kan ikkje påstå me har gjort så mykje denne helga, men eg smiler og er nøgd når eg får tid til ei ordentleg lesestund. Ein tur oppom Ullandhaug i sola var me også no i dag medan i går blei heimekveld med laurdagspizza og ein klassikar av ein film. Blir ei travlare veke den som kjem no sidan me skal ha konsert fyrstkommade laurdag. Som vanleg ein sundag med fleire kjekke punkt:
 
lese ei ny krimbok frå Trude Teige som ei av årets påskekrimbøker 
svane i einsam majestet i Breiavatnet midt i Stavanger sentrum
gule blomar og fargerike serviettar frå ei av mine beste veninner
alle dei flotte fargane i Markagarn frå Oslo Mikrospinneri, kunne ha strikka med dei alle saman!
diggar at Gode varsler (Good Omens) stod såpass synleg i ei bokhylle på biblioteket
gøy å knuse glaset med stemma mi i Tonefangeren på jobb
orkesterøvinga på tysdagskveld var kjekk, og no er det berre ei veke til konsert
heilt nydeleg utgåve av klassikaren The Secret Garden av Frances Hodgson Burnett
og apropos den boka: interessant å høyre forskjellige meiningar om språket som blei brukt før 
krokusar i full blomstring
synest det kvite serviset med lilla blomar og grøne blad som eg såg i ein bruktbutikk, var litt fint 
fleire krokusar og lange skuggar
endå ein påskekrim: Perfect Day av Romy Hausmann (ikkje hennar beste i mine auge)
vil gjerne besøke Ganske fint brukthandel, for berre sjå alt det fine inne hos Ei blå stugu
spankulerande hane oppe på Ullandhaug
for ein spennande film: Heat frå 1995
sesongpremieren av Eides språksjov, så artig med handskriftekspert og mykje bra musikk 
mykje tid til både lesing og strikking, litt om kveldane og endå meir i helga
Jonnas nyaste vlog med hunden Nanook like fin som alltid
sjå Vera på NRK Nett-TV – britane er dei beste til å lage gode krimseriar
Giftige krystaller var denne månadens Christie-bok (eller Sparkling Cyanide på engelsk)

Legg igjen ein fin tanke