23. apr. 2023

Å spele i Fartein Valen-salen




Knallgøy å spele konsert i Fartein Valen-salen i Stavanger konserthus i går med orkesteret og eit stort kor! Skal innrømme at eg var litt nervøs, for det er ikkje ofte me speler i ein så god og flott sal, men eg klarte å kose meg og publikum jubla høgt då me var ferdige! På tysdag hadde mamma bursdag, og då var det kake, gåver og prat på Sola. Alle dagane med sol og nesten sommar, solskinet om morgonen og blomar på trea, alt dette har gitt meg litt ekstra energi og eg smiler på veg til og frå jobb. For det er ikkje langt å gå mellom togstasjonen og jobben, men det akkurat nok til at eg kan kjenne sola varme og høyre fuglane kvitre. Mykje orkester, men også ein del boksider og garnnøste. Og krim på skjermen, og resten av veka mi kan du lese i dei punkta som kjem no:
 
fortsetje å lese om Bergman-brørne, og Frankie og Ren i Always Only You er eit herleg par
sjå Nedgravde hemmeligheter på NRK Nett-TV
solstrålane medan eg venta på bussen den eine morgonen 
Art by Mari – fleire vakre måleri i flotte fargar
spele ein superbra konsert i Stavanger konserthus i lag med det beste orkesteret
måtte byrje på fotoboka på nytt (grunna gammal programvare), men er endeleg godt i gong
nokon nemnde Bangkok i lunsjen og rett etterpå høyrde eg "One Night in Bangkok" på radioen
lesestund i morgonsola på perrongen 
høyr kor flott songen "Mu süda ärka üles" av Cyrillus Kreek er, det var ein av dei me spelte i går
soloppgangen sett frå togvinduaget
blomar på trea og lilla krokusar i graset 
søtaste kvalpen som helser på bittesmå kattungar
lese ut Do You Know Me?, bok nummer to om Tally og det å vere nevroatypisk
tre nye og fargerike øyredobbpar
lese ute på balkongen etter jobb fleire av dagane denne veka
Pacman-figurar på LEGO-veggen
regndrope på ei grein med fine gåsungar
synest det er tøft og blir samstundes glad av å lese om denne 80-åringen som skal ut på interrail
gult er kult i kaleidoskopet på Abelloftet
kaffi frå eit fint servise og mammas "krasjkake" (som smakte betre enn den såg ut) ;)
roleg sundag med mykje lesing og litt strikking

Legg igjen ein fin tanke