13. mars 2023

Musikal- og restaurantbesøk i hovudstaden






Og regnet datt ned jamt og trutt i dag, og det meste av snøen allereie er borte vekk. På veg til jobben, såg eg vårblomar som titta fram. Kanskje er me heilt ferdige med snøen no?! Uansett. I over ei veke har eg – nok ein gong – høyrt songane frå Så som i himmelen om og om igjen. Skreiv om musikalen då eg såg den i Stavanger i fjor haust i dette innlegget, og det er vel sånn sett eigentleg det same eg kjenner no. For også i Oslo både lo og grein eg om kvarandre, og no når eg kan alle songane på rams, var det rett før eg song med høgt (eg klarte å halde meg, altså). "Den tid jeg har" i lag med "Gabriellas sang" og "En sang til livet" er dei som eg verkeleg har på hjernen. Og harmoniane på den siste songen, så utruleg vakre! Eg kunne garantert ha sett musikalen ein gong til, eg såg jo faktisk The Book of Mormon i Oslo heile tre gongar ;) Tidlegare på dagen var me i tillegg innom Norlis antikvariat, og både lukta og synet av gamle bøker er noko eg alltid vil setje litt ekstra pris på.


Før musikalen, åt me ein knallgod middag på den libanesiske restauranten Koskos på Grensen. Begge tinga ein meny med forskjellige meze, grillmix til hovudrett og knasande god baklava med ein dæsj krem og sterk kaffi attåt til dessert. Dette kan eg varmt anbefale, for der var det både god service, ein får mykje for pengane og ikkje minst veldig gode smakar! Her et me gjerne igjen!

Legg igjen ein fin tanke