26. mars 2023

Kattemøte i ei ganske vanleg veke




Sommartid og lysare kveldar. Alltid litt rart det der, og eg synest dagen i dag har gått litt for fort, me "mista" jo på ein måte ein time då me i natt stilte klokka. Men pyttsann, eg skal ikkje klage på litt lysare kveldar. På jobb har det nokre av dagane gått i eitt med over hundre elevar inne på ein gong, medan det også har vore noko rolegare ein annan dag. Med andre ord: ei ganske vanleg veke på Vitenfabrikken. Orkesterøving, både på tysdag og i dag, litt strikking og mykje lesing om kveldane, ei helg med relativt få planar (kanskje oss i eit nøtteskal, men begge to set verkeleg pris på det å kunne roe ned og ikkje måtte gjere ting heile vegen), og om litt er det måndag igjen. Mykje bra å titte på:
 
mystisk togtur i det kanadiske landskapet, Mange mil før mørket faller var akkurat min type bok
møte ein kjempefin og nysgjerrig katt på veg til jobb 
minikatt som gjerne vil vere med ein større katt
raggete sau ved jernaldergarden på Ullandhaug
fleire fine ting i trauste mars og blomeglede, begge inne hos Ei blå stugu
varme, gylne solstrålar i den magiske timen
gå ein liten tur medan mannen min jobba nokre timar på kontoret i går
byrje å strikke ei ny T-skjorte med garn frå ein topp eg ikkje var heilt nøgd med
når eg ser denne lille videoen med bøker i flotte butikkar, vil eg tilbake til Utrecht med ein gong
lang skugge av meg sjølv medan eg venta på toget
smakfulle donuts og boka Please Don't Hug Me av Kay Kerr 
Lune akvedukt – for eit flott byggverk (så klart sett i ein episode av Great Canal Jorneys)
konserthuset by night 
teste ut den nye mathallen på Amfi Vågen i Sandnes  
komme litt vidare med å luke ut bilete til fotobok
Synne sitt innlegg der ho tar oss med ein heil dag gjennom hennar auge
lys som liknar blått lyn midt i hovudutstillinga på Vitenfabrikken
søte figurar på LEGO-veggen 
sjå den aller siste episoden av Drømmeslottet, både fint og vemodig
heilt magisk nordlys og snøtunge dagar i den nyaste vloggen til Jonna
orkesterøving i Siddis-stova tidlegare i dag, mange gode minne der frå tida mi på St. Svithun vgs.
krema, heimelaga blomkålsuppe med god topping og kvitlauksbaguett – dette var alle tiders!

Legg igjen ein fin tanke