19. mars 2023

Månadens Christie-bok blant sju vanlege dagar




Nok ei veke er forbi, og som det ofte gjer på ein sundag, kjem det ei lita sundagsliste. Om ein liten augneblink, skal berre skrive littegrann fyrst. Eigentleg så har eg ikkje så mykje å skrive om, for dette har vore ei ganske vanleg veke. Dagane på jobb har vore både travle og ikkje-travle, og på dei rolege dagane, har eg kost meg med musikk medan eg fiksa små skjener til kulebana som er å finne i utstillinga. I heimen har eg verkeleg komme i gong med å sortere bilete til fotobok frå togturen vår i fjor sommar, og eg har også fått tid til å lese og strikke ein del, særskilt no i helga. For me hadde få planar for laurdag og sundag. Ute ein liten tur i går for å kjenne sola i andletet medan me i dag var ein snartur innom Heddas gård i tillegg til husarbeid. Jepp, kort fortalt ei nokså vanleg veke:
 
Christie-boka Mord pr. korrespondanse (og puta er den same som sist gong eg las boka, tihi) 
fagboka Sonja og Harald: Kongen, dronningen og kampen for kjærligheten av Lise Osvoll
bittelitt snø på greinene mot den lyseblå himmelen ein morgon ikkje langt unna jobben min
ei måke som stod og venta på toget saman med meg ;)
sommarnostalgi med desse bileta inne på IG-kontoen til Raoul
ikkje den boka som fenga mest, men likevel interessant å lese Kniven i ilden av Ingeborg Arvola
viktig med små kvardagsgleder, slik som desse inne hos Ei blå stugu
Osvoll sine illustrasjonar i fagboka for barn og unge er kjempeflotte
sundag med strikking og lesing om kvarandre, og som alltid ein kopp med kaffi eller to
andre blogginnlegg med bryllaupsbilete inne hos Et dryss kanel
ete ute på Noi før orkesterøvinga
og det var veldig kjekt å byrje å øve i lag med resten av orkesteret til ein ny konsert
pusse og lime halvøydelagte skjener som høyrer til kule- og dominobana
høyre på musikalmusikk (Så som i himmelen, inga overrasking) medan eg jobba på verkstaden 
Ida Jackson skriv så enkelt, sårt og fint om det å gråte, ein liten "tåre-revolusjon"
krokusar som poppar opp 
mønstrete golv på ein restaurant
alltid koseleg å møte og prate litt med ho eine veninna mi som innimellom stikk innom jobb
å, sjå denne lille undulaten som berre elskar å balansere på ein tennisball
utruleg kjekt å setje på Wes Anderson-filmen The Darjeeling Limited i går kveld
minisundagstur innom Heddas gård, og me fekk prata med begge venane våre
vårdagar når morgonsola skin gjennom eit tog som passerer forbi

Legg igjen ein fin tanke