15. mai 2022

Utekafé, krimdronning og blomar i fleng


Heisann, hoppsann. Om ikkje så mange timar er det ut av senga og av garde til jobb; eg byrjar nemleg på morgonskiftet i morgon. Kjenner eg har vore litt sliten etter kveldsskiftet, og det har vore godt å ikkje ha altfor mange planar. Men bøker og strikking blir det alltid litt av, og eg var ute ein tur for å få unna nokre ærend på torsdag. I går hadde me ein effektiv handletur før me køyrde ut til Hundvåg for å vere med på 1-årsfeiringa av kafédrifta og planteutsalet på Heddas gård. I dag var me ein snartur oppom Ullandhaugtårnet. Kjøpte ein vaffel i kaféen og sat ute på ein benk i nokre minutt og berre naut sola og utsikta. Han der fine sa at det kjentest ut som om det var sommar, og eg kunne ikkje vore meir einig! Følgde med på ESC-finalen i går, så mange rare songar, sceneshow og kostymar, eit sirkus! No må eg avslutte, senga ventar. Sjekk ut alt det fine frå denne maiveka:
 
gleder meg kvar månad til å lese ei av Christies bøker, og denne gongen blei det Den åpne graven
korpsmusikk utanfor blokka då eit av skulekorpsa øvde til 17. mai
strikke medan eg las om Shetland (siste del av reisereportasjen eg tidlegare har nemnt)
og apropos Shetland: såg ferdig den nyaste sesongen av krimserien Shetland denne veka
tilbakeblikk på ei hyttepåske inne hos Et katteliv – her var det mykje hygge og koseleg stemning
fem flotte porselenskupp i ein nydeleg mosegrøn farge
strikke endå meir og ete heimelaga is medan me såg den andre ESC-semifinalen
rørt til tårer av gardens versjon av "Bruremarsj fra Lødingen" (minne om vår eigen bryllaupsdag)
laurdagsmorgon med dagens andre kaffikopp, ein liten sjokoladebit og ei bra bok
tihi, småhumrar litt av desse Friends-tabbane
Maisie gjer magiske bøker endå meir magiske ved å teikne på sidekantane av bøkene
høyre på ein av songane frå In the Heights medan me vaska ute i svømmehallen
tulipanar i den botaniske hagen
små, høge "god morgon"-mjau frå den søtaste, lille katten 
rosa blomar på trea overalt kor eg går
laurdagstaco og gjensyn med den herlege musikalkomedien On the Town frå 1949 
stikke innom Heddas gård for ein prat med fine folk, kaffi og ei stykke knallgod suksesskake
indigofarga, stilig bil og blomar i omtrent same farge
kjekt å lese ein akkurat passe søt romantisk komedie, nemleg Lease on Love av Falon Ballard
nyte ein vaffel oppe ved Ullandhaugtårnet medan sola varma andleta våre

Legg igjen ein fin tanke