13. mai 2022

🌸🌳🌸





Daff fredag med gråvêr og lite energi. Eg har no vaska badet og fått tid til å strikke og lese, så det er ikkje altfor ille. Men det skjer eit eller anna med energien når ein har jobba åtte dagar i strekk og det i tillegg er mørkt og trist ute. Fram med bilete av blomande tre, for dei lyser opp kva dag som helst! Når eg syklar til jobb, er det ein plass der det står fleire slike tre på rekkje og rad. Fleire gongar har eg stoppa for å nyte synet eit minutt eller to. Passar på å ikkje komme for seint til jobben, men eg får energi av å ta meg tid til å berre sjå på dei vakre blomane, dei klare fargane. Å finne glede i det eg finn langs vegen eg syklar, det store i det små. "That is one good thing about this world...there are always sure to be more springs." (Anne of Avonlea, L. M. Montgomery). Og det er så sant
 



"Og det er kirsebærtreet
innafor hageleet
som blømar i tidleg vår.
Mot gråe kytjeveggen
luter det krokne leggen
og signar oss atter eit år."
(Olav H. Hauge)

Legg igjen ein fin tanke