1. mai 2022

Lyse morgonar og ein svipptur til Oslo




Fredag for ei dryg veke sidan, fekk eg melding av ei veninne som lurte på om eg ville vere med på Hans Zimmer-konsert i Oslo – ho hadde ein ekstra billett. Så klart ville eg det, men det var kort varsel sidan konserten skulle vere fredagen veka etter. Spurde om ein feriedag, ordna billettar til toget og fann eit hotell som hadde ledig plass. Plutseleg fekk eg meg ein helgetur til hovudstaden. Og sjølv om turen blei nokså kort, var det ein tur med kvilestund på toget, god mat og drikke på restaurant, latter og prat med veninna mi og søstera hennar og konserten var alle tiders. Trøkk frå ende til annan, og det med låtar frå så mange kjente filmar! Fire tidlege morgonar på jobb, herleg sykkelvêr sjølv om klokka var fem og seks (om morgonen, altså), ein av dagane var ordentleg effektiv og ein annan dag fekk eg endeleg vore i vatnet igjen etter veker utan svømming (stemne, møte, ferie og turnusfri). Liker framleis ikkje å stå opp så tidleg, men med solskin, ein del lesing, nytt strikkeprosjekt og ikkje minst ein svipptur til Oslo, må eg seie at dette har vore ei ganske god veke:

soloppgangen over teateret ein av morgonane då eg sykla til jobb
kanonbra filmmusikkonsert med Hans Zimmer og ensemblet hans
og eigentleg heile turen med hotellfrukost, fine folk og garntitting
det var koseleg å sjå at nokon skulle låne Anne frå Bjørkely (sett på bibliotekets hentehylle) 
morgonlyset ute då eg sykla til jobb
"Top 10 Small Details in Movie Musicals You Missed" – mellom anna frå kulaste Mary Poppins
blometre rett ved kaféen Coffeeberry og busstasjonen i Sandnes
sterk historie om internatlivet og fornorskingspolitikken i I for internatunge
den fine trepota pusen Rockee som nyleg blei eitt år 
kaffe latte, ei god bok og landskapet som fauk forbi medan toget tok meg til Oslo
jentetrio på toget som prata om korps og musikkinstrument
tre kjempesøte og hoppande små geitekillingar 
svømme 500 meter i bassenget
fortsetje å sjå på Drømmeslottet og eit par episodar av Heartstopper 
"Kven skal ut?" – ein viktig kommentar om russetida slik den no har blitt
nydeleg solnedgang over Jæren då eg tok toget heim i går kveld
at mannen min hadde laga taco til eg kom heim og at meg såg finalen i Kompani Lauritzen
Andrea lagar dei stiligaste animasjonane av filting, berre sjå her og her  
blikkstille vatn langs Sørlandsbanen
noko forutsigbar, men Hjem til mørket var no likevel ei spennande bok
å gå på bruktfunnjakt og finne så mykje fint som det Ida nyleg gjorde
Lappjævel er ei anna sterk bok om samisk kultur og den grusomme fornorskingspolitikken
heilt herleg å gå ein liten sundagstur i nærområdet med sola i andletet

Legg igjen ein fin tanke