11. mai 2022

Fem mosegrøne porselenskupp




Framleis litt rart å stå opp halv seks om morgonen dagen etter å ha hatt kveldsvakt. Men det er siste dagen før turnusfri og det er lagt opp på denne måten slik at me kan gå av skiftet på dagtid og dimed ha meir igjen av dagen. Vel, det var eigentleg ikkje det eg skulle skrive om. Tidlegare i år var eg som nemnt innom ein kjempeflott bruktbutikk der eg blant anna fann eit avlangt porselensfat i akkurat passe storleik. Frå før hadde eg eit stort fat etter mormor og ei lita skål, og alle desse tre kjem frå Stavanger flint. Stilig med lokal porselen! I hylla på badet har eg ei lita fløtemugge og ei sukkerskål i veldig lik farge og design. Desse to er laga i Colditz i GDR med CP som merke. Må seie at sjølv om desse seriane er frå kvart sitt land, passar dei veldig godt i lag sidan dei liknar såpass mykje.

Legg igjen ein fin tanke