28. mars 2022

Kjekke bruktkupp frå ein flott bruktbutikk




Tre flotte bruktkupp som eg nyleg fann hos Antikk&Retro Gjenbrukhall i Sandnes. LP-plate med musikken frå Mary Poppins, ei fin, kvadratisk bileteramme og eit lite fat frå Stavanger flint (har faktisk ei lita skål og eit stort fat i same serie). Mykje fint i bruktbutikken som fanga blikket mitt: gammalt porselen og glas i mange fine fargar. Ein gulgrøn stilig stol, ei gammal klokke og glaslampe på den eine veggen og gamle tubaar. Sistnemnde kanskje for spesielt interesserte, men det er jo akkurat det me er når me speler i eit symfoniorkester ;) Og mønsteret på eit gammalt servise, nydeleg. Starten av denne veka blei ikkje heilt slik eg tenkte: eg vakna med vond hals og formen var ikkje på topp. Dimed blei eg heime frå jobb, så får me sjå korleis formen er i morgon. Lesing og strikking held meg i alle fall med selskap, og om ikkje lenge blir det pizzarestar til middag.

Legg igjen ein fin tanke