31. okt. 2021

Nok ei stemnehelg



Lite fred å få i helga når det har vore Nordsjøstevnet frå torsdag til i dag. Lange dagar, tut og køyr, men litt gøy også sidan det er ei god stund sidan det har vore eit slikt arrangement i hallen. Utanom stemnet har det vore ei veke litt til og frå sidan me gjorde om på skiftplanen; fri måndag, jobb tysdag, fri onsdag og sidan jobb dei andre dagane. Kaffi og bok om morgonane, meir lesing utpå dagen før jobb, litt tid til strikking og ein krimserie er stort sett det eg har fått gjort når eg ikkje har vore i svømmehallen. Ein kveld med orkesteret og nokre timar i lag med ein kompis på fredag må eg også nemne, for det er viktige kvardagsgleder. Andre kvardagsgleder og fine lenkjer:

✦ stearinlys, hauststemning og Nattergalen av Kristin Hannah
✦ skjønnaste Coco, alltid like sjarmerande (og veldig søt som ein trøyttnos)
✦ spele "Takenoko" og ete knallgod is frå lokale Delizia ein kveld i lag med broremann
✦ Markéta Irglová er i gong med å spele inn eit nytt album
✦ i gong med å øve til Nøtteknekkeren i lag med orkesteret
✦ har byrja å sjå kosekrimserien Hetty Wainthropp Investigates
✦ bra, effektivt og koseleg lunsjmøte på jobben
✦ og her finn du gode tips til fleire britiske krimseriar
✦ bruktbøker er alltid ei lita og viktig glede
✦ godt i gong med å strikke det fyrste ermet på genseren til mannen min
✦ finaste Bianco, du var ein heilt spesiell pus og eg blir rørt når eg les dette innlegget
✦ vere med ein ven på køyretur der me drakk kaffi, innom diverse butikkar og praten gjekk i eitt
✦ om du ikkje har høyrt det enno, må du høyre Bjørn Tomrens fyrste song i Stjernekamp-finalen
✦ og veldig gøy at han vann heile sulamitten – heia Tomrefjord!
✦ me var også innom ein blomebutikk der eg såg blå delfinium som eg hadde i brudebuketten
✦ kanskje ikkje Moyes si sterkaste bok, men Når hvalene synger var no fin på sitt vis
✦ Blikket av Oskar Stein Bjørlykke var denne månadens novellesamling
✦ knallraudt haustlauv på ein vegg på veg til jobb

Legg igjen ein fin tanke