17. okt. 2021

Lita ferieveke



Ferieveke med alt frå rolege dagar til kino, musikal, bokby og til slutt minidugnad på hytta no i helga. Eg tok ut tre feriedagar og så hadde eg i tillegg turnusfri torsdag og fredag. Måndag og tysdag var eg stort sett heime, las og strikka og såg på krimseriar. Onsdag drog me av garde til Tvedestrand i leigebil. Kjekt og koseleg å vere på tur i lag med mannen min. Fekk vore innom eit par av antikvariata i byen før det så var Oslo og Mamma Mia! i lag med ei av niesene mine på torsdag. Gøy! Kom heim på fredag, og i går og i dag var det ein liten hyttetur med resten av familien. Fekk unnagjort eit par nyttige ting og elles mykje tid til lesing, brettspel og quiz, latter og avslapping på sofaen Veit ikkje om eg er heilt klar til å ta fatt på morgonskiftet i morgon, kunne fint ha hatt ferie ei veke til. Men eg er i alle fall klar til å dele sundagslista med dykk:

✦ Tokarczuk skriv på ein heilt særeigen måte, denne gongen i Daghus, natthus
✦ liten tur opp til hytta no i helga
✦ blir alltid i godt humør av å sjå på videoar av søte geitekillingar
✦ sjå musikalen Mamma Mia! i lag med ei av niesene mine – me storkoste!
✦ ete ute på ein palestinsk restaurant i Oslo med herleg atmosfære og knallgod mat
✦ slå av ein prat med ein kompis etter musikalen, kult at han er med i musikalbandet
✦ fascinerande å sjå denne store kvalen som vil helse på ein padlar
✦ lese ut fleire bøker i løpet av bilturen 
✦ strikking i byjinga av veka
✦ radarparet McDonald og Dodds, for ein artig krimserie, altså
✦ knallraudt på ein vegg i nabolaget
✦ tysdagsfrukost i sofaen medan me humra av Coda KORK
✦ tick, tick...Boom! ligg no ute på Netflix, må setje av tid til å sjå den
✦ stoppe på veg til jobb for å ta bilete av eit fint tre 
✦ ete på Døgnvill og etterpå sjå Dune på kino, litt av ei filmoppleving!
✦ og sidan høyre på albumet frå filmen med musikk komponert av Hans Zimmer
✦ 21 måtar å ta i mot applaus på (denne ler eg høgt av kvar gong)
✦ biltur i lag med den finaste mannen
✦ alle dei fargerike haustblada på ein vegg ut av Oslo sentrum
✦ ender, svaner og morgonlyset etter å ha sjekka ut av hotellet torsdagsmorgon
✦ Straffekaffe laga av innsette og tilsette ved Bjørgvin fengsel
✦ bøker i ei trapp på eit av antikvariata i Tvedestrand
✦ lesestund på hytta med ein av dei søtaste illustrasjonane
✦ magisk soloppgang over Moslivatnet i dag tidleg

Legg igjen ein fin tanke