27. okt. 2021

Tre bruktbøker på rekkje og rad


Fann nokre bøker i to av bokbutikkane då me var i Tvedestrand tidlegare denne månaden. Men me fann også kjekke bruktbøker då me var på biltur i sommar, og dei har eg gløymt å vise fram. I Fjærland fann eg den fyrste boka i Stompa-serien og Høst av Selma Lagerlöf. Sistnemnde bok tenkjer eg å lese i november som månadens novellesamling då Høst er ei samling noveller, essay og talar. På finaste Kyrkjetorget fann eg bok Hele arken full av Gerlad Durrell. Jepp, sjølvaste Durrell, han som skreiv Korfu-trilogien som TV-serien er basert på. Tre bøker eg trur kjem til å bli gode leseopplevingar. Litt omrokkering på skiftplanen, så eg var på jobb i går og har hatt fri i dag. Null planar og dimed har eg fått lese ein heil haug. Og strikka litt medan eg såg på koseleg krim.

Legg igjen ein fin tanke