22. okt. 2021

Oslo eit lite døgn førre veke


Onsdag til fredag førre veke var me jo som nemnt ute på ein liten biltur. Fyrste stopp var Tvedestrand, neste stopp (og sånn sett hovudmålet) var Oslo. Her skulle eg på musikal i lag med den eine niesa vår. Og det var kjempegøy å sjå Mamma Mia! live på ei scene. Historia er kanskje litt tynn, men musikken derimot...song med på dei aller fleste av songane! Før musikalen traska me litt rundt i sentrum. Haustlauv på bakken og på trea, og som i fjor langs heile vegen inn og ut av Oslo sentrum. Ikkje alltid like enkelt å ta bilete i fart, men du får no eit inntrykk av alle dei sterke fargane som lyste opp langs vegen. Medan niesa vår og eg var på musikal, fekk mannen min treft eit venepar. Og etter musikalen fekk eg slå ein av lengre prat med ein god kompis som attpåtil speler i musikalbandet. Så artig at han har spelt på dei aller fleste av dei åtte (!) musikalane eg har sett på Folketeateret. Frukosten på hotellet dagen etterpå var av ypperste klasse, og så klart kjente eg meg heime med bøker som interiør. På veg heim tok me ein liten svipptur innom bruktbutikken Team Albania som ligg på veg inn mot Kragerø. Dei har så mykje kult og artig i den butikken. Viss du har lese alt så langt, har du vore god. Tihi, eg er ferdig no. Eller – god helg, fine deg!

Legg igjen ein fin tanke