25. okt. 2021

Moslivatnet om hausten


Lesestund på hytta etter ein dag med diverse rydding og anna arbeid, det kallar eg heilt greitt. Førre helg var me jo alle oppe på hytta ein tur for å gjere unna litt diverse, og så klart blei det også tid til lesing, quiz, brettspel og hygge. Mannen min fann fram Aukrust-boka som me kjøpte i Tvedestrand, så koselege illustrasjonar. Tenkjer å lese boka sjølv slik at eg kan bli endå betre kjent med Solan og Ludvig. Ikkje så lett å fange på bilete, men prøvde likevel: mamma laga nyleg ei ny lampe av kvistar og eit gammalt trau. For ein kul idé! Utpå kvelden tok me fram "Kokkelimonke", og gurimalla – fullstendig latterkrampe, det ordforklaringsspelet er så himla artig!





I løpet av det døgnet me var der, fekk me oppleve både øspøsande regn, solskin og ein solnedgang som tatt ut frå ein Disney-film. Altså, eg blir ikkje ferdig med haustfargane. Det er verkeleg noko av det som held meg oppe no når hausten er her. Også langs vegen på veg opp til hytta var det fullt av haustteikn, og me måtte stoppe slik at eg kunne ta bilete av dei rundaste og flataste flugesoppane eg har sett på lenge. Den store, runde er jo som tatt ut frå eit Super Mario-spel ;) Moslivatnet om hausten, det er fint der oppe. Roleg måndag her i heimen, heilt fri utan store planar. 

Legg igjen ein fin tanke