30. juni 2021

Bursdagspavlova




Broren min hadde bursdag på sundag, og den feira me heime på Sola med god middag og ein ekte bursdagspavlova. Pavlovaen var det eg som laga, og det var fyrste gong eg prøvde å lage marengs med kikertlake og ikkje med eggekvite. Eg tok utgangspunkt i denne oppskrifta og prøvde meg litt fram med tanke på kor mykje av kvar ingrediens eg skulle ha saman med laken. Etter å ha steikt marengsen i omnen, let eg den stå eit par dagar. Fekk den enkelt av bakepapiret, og pynta den så med krem, frukt, bær, lemon curd og pistasjnøtter. Og vel, smaken var supergod, det er det ingen som kan seie noko på, men marengsen var veldig seig. Sånn ordentleg seig, hi, hi! Satsar likevel på å prøve dette fleire gongar, får berre vere meir påpasseleg med tempen og steiketida.

Legg igjen ein fin tanke