18. juni 2021

Fredagssmil





Berre eit par venlege andlet på ein fredag. Dyra oppe ved Ullandhaug, anten om dei er små eller store, ser alle så snille ut. Stoppa opp ein augneblink då me sykla forbi desse halvstore kalvane førre helg. To av dei såg ut som om dei var ordentlege glade i kvarandre, berre sjå! Og eg påstår at det ikkje berre er sauar som er "ålreite dyr" ;) Fanga eit par snille auge både med mobilen og med systemkameraet, difor noko ujamne fargar frå det ein biletet til det andre. Men, uansett. Blir liksom så glad av å sjå dyr som går rundt og lev sine eigne liv, som stoppar opp og nesten smiler litt til oss. Hi, hi, det eine lammet i spraglete fargar såg i alle fall veldig nøgd ut der den låg i det høge graset borte ved den økologiske garden. Kjenner det skal bli godt med helg etter morgonskiftet på jobb. Men før eg tar heil fri: gratulerer så mykje med dagen til den finaste eg veit! Du er den aller, aller beste, min kjæraste og min mann  Sjølv om me ikkje har dei største planane for dagen eller helga, håper eg du får ein flott dag. Du fortener det, rett og slett ei bursdagshelg!

Legg igjen ein fin tanke