27. juni 2021

Stupeteknikk, eit lite stopp på veg heim og den finaste grafiske romanen







Fri måndag og tysdag, jobb onsdag og torsdag, medan fredag og i går var eg heime frå jobb. Småforkjøla, og sidan me framleis er inne i ein pandemi, gav eg beskjed om at eg ikkje burde komme på jobb før eg hadde sjekka at det ikkje var korona. Rart å skulle vere heime i og med at eg ikkje kjente meg sjuk, men betre føre var. Heldigvis negativt svar, og eg var i gong igjen på jobb i dag. Om ikkje anna fekk eg god tid til å lese, strikke og sjå på ein god TV-serie. Høyrt på musikken frå In the Hights, ledd av Raske Menn på Huskestue og feira broremann sin bursdag no i kveld med middag og dessert heime på Sola. Veldig koseleg! Blir tidleg i morgon når me byrjar med å ha sommarope, så eg får vel prøve å avslutte dette lille innlegget no. Som vanleg fleire fine punkt:

✦ lese ut den nyaste grafiske romanen i Heartstopper-serien, skulle ønske det var fleire!
✦ høyre på eit par episodar av Sølvbergets podcast om litteraturens klassikarar
✦ chiliplante ute på Heddas gård, og eg må seie at dei har fått det veldig bra der ute på Hundvåg
✦ besteste laurdagspizzaen og den gamle musikalen 42nd Street
✦ nok ein gong har Niina fanga stemninga med sine bilete frå førre månad
✦ den flotte og fargerike buketten eg fekk frå jobb etter å ha vunne den der namnekonkurransen
✦ å, som eg saknar Gotland, særskilt når Alicia postar eit innlegg som dette
✦ sundagsmiddag heime på Sola – stilig å sjå oppussinga av badet i kjellaren, det blir kjempebra
✦ seig, men likevel god marengsbotn laga av kikertlake som me hadde til bursdagsfeiringa i dag
✦ eg trur eg delte denne i fjor, men det er framleis juni og pridemånad, og eg er stolt av Bømlo fhs.
✦ å stoppe opp på veg heim frå jobb, for dei fire grå søtnosane er berre heilt nusselege
✦ aller finaste Mira blei nettopp to år – hipp, hipp hurra for denne sjarmøren i pels 
✦ solnedgang ved Mosvatnet
✦ alltid litt ekstra stas når forfattarar deler bilete eg har posta av boka deira
✦ "Top 20 Catchiest Songs from Modern Movie Musicals" – for eg blir alltid så glad av musikalar!
✦ kortromanane This Winter og Nick and Charlie, kjekt å lese meir frå Heartstopper-universet
✦ strikke vidare på Collett Tee-en min
✦ positive og kjekke vikarar å jobbe med no i dag
✦ kunne høyrt Michael Sheen lese dikt kva dag som helst
✦ balkonglesing
✦ novellesamlinga Stupeteknikk, ein god debutbok frå Ingrid Senje

Legg igjen ein fin tanke