20. juni 2021

Musikalar, REKO-ring og ein del anna rart






Kor skal eg starte for å oppsummere denne veka?! Eg veit neimen ikkje, for dette har vore ei litt rar veke der eg var sosial etter jobb ein av dagane, hadde ein kveldsvakt midt i morgonskiftet, lite sosial kontakt i helga og dårleg søvn sidan me ikkje har vore heilt i slaget og ei miniavslutning på jobb for ein av vikarane våre sidan han skal jobbe på Gamlingen i sommar og sidan skal studere til hausten. Godt og blanda med andre ord. Og så blir det ti dagar på rad på jobben når eg byrjar igjen på onsdag, for sånn er det når me går frå vanleg skift til sommarope. Men, men, eg hadde jo lang påskeferie ;) Likevel har eg funne glede i fleire små ting, og dei skal eg liste opp rett under:

✦ høgdepunktet denne veka: restaurant og prat med ei veninne og sjå In the Heights på kino
✦ og gurimalla, som eg likte denne musikalen av Lin-Manuel Miranda, mannen bak Hamilton
✦ lese ut bok nr. to i ein herleg serie, og Read with Pride er bra lesing i pridemånaden
✦ balkonglesing etter jobb på fredag
✦ ete lokal is frå Delizia på bursdagen til mannen min (og sjekk ut dei nye Mummikoppane!)
✦ "Now We Are Free" – denne songen kan eg høyre i dei mange versjonar, her med Peter Hollens
✦ å teste ut REKO-ringen Stavanger/Sandnes var eit anna høgdepunkt
✦ kult og rart med ein gammal og rustent bil der me henta REKO-varene
✦ Alicia sin gule og knallkule jakke full av stilige broderi
✦ svanefamilien som bur ved Mosvatnet, søte og fine alle saman, og eg såg dei seinast i dag :)
✦ morgonlyset som laga flott skuggespel på veggen i heimen vår
✦ byrje å planleggje kor me kan køyre og kva plassar me kan besøke i sommarferien
✦ laurdagstaco og musikalfilmen The Greatest Showman, så fengjande musikk
✦ 12 gode reisetips viss du er i Ålesund (og følg gjerne kontoen Unike steder, så fin reiseinspo)
✦ grøftekanstbukettar, både rett utanfor blokka vår og på veg til jobben
✦ gå ein liten tur ved Hafrsfjord i dag med broren min og beundre den knallgule mosen på steinane
✦ mykje tid til lesing og strikking no i helga 
sjå ferdig den nyaste sesongen av Line of Duty, nesten for intenst spennande innimellom
✦ blir alltid like glad og rørt når eg ser ein slik kattevideo som denne
✦ boka Noe tapt og noe vunnet, den fortener å bli lese av så mange som mogleg

Legg igjen ein fin tanke