18. apr. 2021

Morgonskift, kaffi i fleng og herleg vårvêr



Vel, det har vore tidlege morgonar, men det flotte vårvêret har vege opp for det å stå opp halv fem eller halv seks. Og fuglane som syng høgt når eg syklar til jobb, lyset ute og alle bøkene eg har kost meg med i helga. Kjekke folk på jobb gjer også kvardagen noko betre, for eg må berre innrømme at endå ei nedstenging var ikkje det me håpte på no. Det er eigentleg ikkje så mykje meir å skrive om denne veka; dagane har foke av garde og plutseleg er det måndag om nokre få timar. Ein god sundag har det i alle fall vore med lesing både ute og inne, kjempefin tur på Stokka, god middag og noko kjekt å sjå på skjermen. Skal nyte finvêret i morgon, men aller fyrst ei liste frå denne veka:

✦ bøker om bøker alle tiders og The Paper & Hearts Society har eit herleg mangfold og viktige tema
✦ lese ute på balkongen fleire av dagane denne veka, heilt magisk!
✦ "Om stjärnögonblick – stunder av förundran" – Wildas skildring av fine og viktige augneblink
✦ stilige øyredobbar frå @fargerikhekling
✦ hente fleire bøker på biblioteket
✦ lyset inn i svømmehallen ein av morgonane
✦ strikke ferdig toppen og sjå at den blei faktisk ok (bilet får komme seinare)
✦ gamle og heilt nydelege utgåver av bøkene i Anne of Green Gables-serien
✦ kvardagsmagi rett utanfor balkongdøra: lillsarosablå solnedgang over naboblokka
✦ kaffi i ein finfin Mummikopp då me var ute og gjekk ein bra tur i dag 
✦ 60 operasongarar som syng på eit kjøpesenter, det er rett og slett kjempetøft
svømme 800 meter i bassenget midt i veka
✦ blomar på trea
✦ for ein søtnos, nemleg ein bitteliten kanin
✦ byrje å sjå 90-talsserien Road to Avonlea – som eg saknar PEI!
✦ hestehov langs grøftekanten når eg syklar til og frå jobb
✦ høyre "Carrickfergus" på radioen (eg kan enno hugse at eg grein fyrste gongen eg høyrde songen)
✦ sjå meir av Michael Palins mimreprogram, tenk på alt det han har fått oppleve
✦ spele "Ticket to Ride", ete heimelaga pizza og kose oss med Kompani Lauritzen
✦ å møte ein kjempefin katt då eg var ute og gjekk ein liten tur
✦ Ann Cleeves skriv så bra, og det er kjekt å vere i gong med bøkene om Shetland og Jimmy Perez

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida Mari Skogstad sa...

Jeg fikk ordentlig vårlig følelse av denne søndagslista ;) Elsker bildene ♥ Bøkene, håndverket, den magiske himmelen, den fine pusen i treet, hestehov, verandakos, søt wombat, magisk musikk, krim. Ja, det var MYE å like her ;) Og igjen takk for at du deler. Sender deg en stor klem ♥

Silje sa...

Besteste Ida! Tusen takk for endå ein kanonfin kommentar her på min lille blogg, det varmar ♥ Og sidan desse sundagslistene tar litt tid å lage, er det ekstra stas at de som lesarar set pris på dei ♥ Klem rett tilbake!

Legg igjen ein fin tanke