25. apr. 2021

Koseleg mord og stille dagar på jobb



Kan ikkje seie anna enn at det er rolege dagar på jobb for tida. Greitt å ha god tid og leggje opp dagen litt meir sjølv, men gurimalla, det er keisamt i lengda utan publikum og vanleg aktivitet i hallen. Men sola har i alle fall titta fram dei aller fleste dagane denne veka, og sjølv med noko vind, har det gått an å sitje ute på balkongen og lese. Kva anna har eg gjort denne veka? Ikkje så veldig mykje, akkurat slik det har vore ei god stund no. Treff nesten ikkje folk, me får foreløpig ikkje spele med orkesteret, kino og konsertar er sett på vent, du skjønner teikninga. Som eg håper at me etter kvart kan sjå lyset i enden av tunnelen. Gode bøker, nytt prosjekt på strikkepinnane, sol og kjekke seriar på skjermen har gjort veka noko mjukare. Og så klart Kompani Lauritzen i lag med laurdagsgjengen ;) Skal ta fram ei av bøkene og lese litt no, tenkjer eg. Kjekke ting desse dagane:

✦ heimelaga latte og "koseleg-mord-boka" Torsdagsmordklubben (heilt herlege karakterar)
✦ oppdage Zoyes spilleliste på NRK Nett-TV 
✦ og at dei i den tredje episoden song kulaste "Superstar"
✦ mange søte og artige geiter på ein og same plass
✦ blå perlehyasinter og gule påskeliljer rett utanfor ytterdøra vår
✦ må berre tipse om The Durrells som no ligg ute på NRK Nett-TV – for ein herleg serie!
✦ sitje ute på balkongen med ei bra bok i fanget, blir aldri lei slike dagar
✦ svømme 800 meter og gjere eit par dykk i bassenget
✦ "Top 10 Best Opening Scenes in Disney Movies" – inga overrasking kva film som er nr. 1 ;)
✦ sykle til jobben no i helga i strålande solskin
✦ lese fire underfundige noveller av Tove Jansson
✦ Ida som har samla på fine "hjertesmil", slike innlegg varmar
✦ selfien er frå sundagsturen førre veke, men blir glad av sjå på det også denne veka
✦ bra laurdagskveld etter timar på jobb
✦ april- og påskestemning inne hos Niina
✦ bokleg bokmerke og eit fint trykk
✦ Synne treff spikaren på hovudet om korleis formen er midt i denne pandemien
✦ skuggespel frå ildtoppen då sola skein inn i stova ein dag
✦ kose oss med den siste episoden av Michael Palins mimreserie, for ein mann og for nokre turar!
✦ kjøpe garn og starte på eit nytt strikkeprosjekt
✦ "Song from a Secret Garden", her i ein celloversjon av Hauser
✦ fargerike fredagsmakronar og god kaffi brygga på nykverna bønner

3 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

Atter en kjempefin søndagsliste Silje, og her var det MYE å like ;) Hehe, jeg måtte flire litt av overskrifta om koselig mord. Men så er det jo sånn jeg føler det med Poirot og Miss Marple. Det er koselig. Jeg har også begynt å se på The Durrels, og liker de kjempegodt. Herlighet så søte de geitene var, digga den youtube-videoen om Disney Opening Scenes, herlig innlegg fra Nina, og Synne skriver så godt. Det hørtes veldig fint ut med både svømming og boklesing ute på balkongen. Og sant å si syns jeg du er ordentlig flink å kose deg selv om pandemitiden tærer på ♥ Sender deg en stor bamseklem sørover og håper dere får en fin helg. PS. Igjen takk for at du deler ♥

Silje sa...

Eg håper du veit kor mykje desse kommentarane betyr for meg, besteste Ida! ♥ Tihi, omgrepet "koseleg mord" er jo som tatt ut frå den engelske landsbygda, eller kva?! ;) "The Durrells" er ein av dei finaste seriane, og det å kunne tipse vidare her på bloggen om ting eg liker er jo noko av grunnen til at eg framleis bloggar :D Ønskjer deg og dine ei strålande helg ♥

Ida sa...

Gode Silje ♥♥♥ Selv takk! Du og alle de fine ordene dine betyr SÅ masse for meg også ♥ Hjertet blir alltid så varmt og smilet så stort både når du besøker bloggen min og jeg din ;)

Legg igjen ein fin tanke