24. jan. 2021

Kulaste miniserien og eit nytt strikkeprosjekt

Ønsker ikkje å vere meir negativ her på bloggen, ikkje sånn eigentleg. Men for å oppsummere veka, må eg sneie borti det eg har nemnt tidlegare, nemleg at det har vore grå og tunge dagar, særskilt på jobben. Torsdag og fredag var i alle fall betre enn dei tre fyrste dagane, og no har eg enno to fridagar igjen der eg kan ta det heilt med ro. Og så tenkjer at eg, slik som i mars i fjor, berre må ta ein og ein dag av gongen. I tillegg til den rare jobbkvardagen, saknar eg å kunne vere meir sosial, kunne treffe fine folk på kafé, spele i lag med orkesteret. Hjertesukk. Sånn, då har eg lufta litt frustrasjon og vel å sjå på alt det fine og gode som eg også har sett eller gjort desse dagane:

✦ sett ferdig den besteste miniserien Good Omens for tredje gong, Tennant og Sheen speler så bra!
✦ og når me snakkar om Good Omens: her er Crowley og Aziraphale sine beste augneblink
✦ Harmels Vingården hemmelighet er ikkje hennar beste, men likte i alle fall vrien på slutten
✦ lese ei bok med nydelege illustrasjonar både med og utan stearinlys
✦ flanellsengesett, pusen Mira og safranbolle, dette innlegget er ordentleg koseleg
✦ nok ein laurdag med kakao og "Ticket to Ride" :)
✦ kjempekjekt å vere i gong med eit nytt strikkeprosjekt, denne gongen blir det ei T-skjorte
✦ minimini kattunge som liker å bli klappa, kjempenusseleg og superduper søt
✦ den perfekte vinterboka: Trollvinter av Tove Jansson
✦ liv og røre med ender og fuglar på islagte Mosvatnet
✦ "One Day More"-parodi i samband med ny president i USA – James Corden er berre genial
✦ gå tur opp til Ullandhaug i går der me blant anna sa "hei" til ein sauetrio
✦ kulerund minifontene, sett på veg heim frå jobben ein dag
✦ "Min favorittmusikk med Christian Ihle Hadland" –  tenk at me hadde konsert Hadland i fjor
✦ siste hint av vinter ved Mosvatnet
✦ sollyset inn i suvenirhylla vår ein av dagane
✦ Rebeccas magiske bilete etterfølgd av eit sitat frå ei av bøkene til L. M. Montgomery
✦ spele eit anna spel etter middagen i dag med dei to faste i vår lille kohort
✦ fine Synne skriv bra, direkte og med klokskap om fjoråret i dette blogginnlegget
✦ fargesterk gatekunst på ein port 
✦ gå heim frå jobb både tysdag og onsdag – det gjorde godt å lufte hovudet og bevege meg litt

Legg igjen ein fin tanke