25. jan. 2021

Småting som skaper glede

Tidleg i dag var det minus fem og ein halv grad ute. Brr, me er ikkje heilt vande med slik vintervêr. Men sola har skine, og det har løfta dagen mange hakk. Heilt herleg å kjenne sola i andletet då eg traska til butikken for å handle! Og så få sollys rett inn i leilegheita då eg kom heim, eg klagar ikkje. Ein frimåndag med bra vêr, bok i fanget og no i kveld stearinlys på bordet og quiz over nettet med ein finfin gjeng. Stearinlys i kombinasjon med gode bøker og klassisk musikk har fått meg gjennom ein tung og grå haust, og sjølv om dagane sakte, men sikkert blir lengre og lengre, tenner eg framleis eit par lys om kveldande. Eg tar alltid ein ekstra runde når eg skal sløkke dei, for levande lys skal ein vere varsame med. Lys i mørketida. Okei, litt klisjé, men sant er det likevel.

Legg igjen ein fin tanke