18. jan. 2021

Hekta på tweedgarn



Medan eg ventar på meir garn, kan eg gi ein smakebit av den genseren eg held på å strikke. Eg fall sånn for garnet og oppskrifta på Pickles at eg berre måtte byrje å strikke ein ny Twiggygenser. Denne gongen har eg valt eit tjukkare tweedgarn og ei litt anna oppskrift, men den største forskjellen er antalet masker og pinnestorleik. Garnet heiter Pickles Tweedy, og fargen er nydeleg krema rustraud med hint av oransje og kvitt. Å, eg skulle helst ha strikka ferdig genseren i går, men eg får smøre meg med tolmod sidan det er noko leveringstid på garnet.  Men – det blir bra til slutt! 

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

For en nyyydelig farge ;)

Silje sa...

Ja, den er kjempeflott og vakker! Herleg garn er det også :D

Legg igjen ein fin tanke