22. jan. 2020

Vintersol langs ei sykkelrute

På veg heim i dag tok eg ein liten omveg slik at eg sykla langs Mosvatnet. Til vanleg syklar eg nemleg på den relativt nye sykkelstamvegen som går strake vegen rett til sentrum. Etter fleire timar som badevakt (me har ope heile dagen kvar onsdag) var det godt å komme ut i frisk luft. Då det attpåtil var sol, sykla eg heim med eit stort smil om munnen. På ei trestamme såg eg eit hjarte som var skore ut, antakeleg ein gong for lenge sidan. Det brune haustlauvet låg på bakken og fekk eit gyllent preg av sollyset. Endene svømte fredeleg ute på vatnet og sol titta fram bak trea. Vintersola!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Ida sa...

For ett nydelig innlegg ♥

Silje sa...

Glad for at me har slike turområde i nærleiken <3

Legg igjen ein fin tanke