24. nov. 2019

Nesten tid for julemusikk

Julemusikk på full guffe. Okei, ikkje heilt enno, men me er jo i gong med orkesterøvingar fram mot konserten me skal ha 14. desember. Og tenk, neste sundag er det allereie advent. Starta veka med to fridagar før eg byrja på kveldsskiftet onsdag. Eg har fått lese mykje, noko eg alltid set pris på. Slappar sånn av med ei god bok eller tre. Dagane på jobb har stort sett vore veldig kjekke med fine folk og god stemning. Veit ikkje om det eigentleg er så mykje meir å seie om denne veka. Helga har gått med til å jobbe, så timane har gått fort unna. No i kveld har eg kost meg med Endeavour og snart er det fram med ei bok før det til slutt er leggjetid. Men aller fyrst vekas fine punkt:

✦ veldig kjekt å vere i gong med å øve fram mot julekonserten i midten av desember
✦ starte veka med fri og setje av mesteparten av tida på lesing
✦ tihi, søt og artig videosnutt med Benedict Cumberbatch og ein gjeng herlege kvalpar
✦ lese ut den spennande Elephants Can Remember som denne månadens Christie-bok
✦ den raude pandaen, eit dyr som alltid er like søtt og sjarmerande
✦ skrive lapper til minneglaset i lag
✦ "Fem serier for novembermørket" – mange bra forslag til kjekke TV-seriar inne hos Kristine
✦ gå til jobb i dag tidleg hand i hand med min betre halvdel
✦ endå fleire sommarminne inne hos Niina
✦ kjekke dagar på jobb i lag med kollegaene mine, herleg humor og mykje god prat
✦ ler høgt av Kongen befaler, sjå til dømes her og her, så skjønner du kvifor
✦ søte, søte Maya – ein herleg, liten kattunge
✦ sollyset som skin inn i stova vår, eg blir like glad kvar gong, særskilt no om hausten
✦ ny vlog frå Jonna i eit vinterkvitt landskap
✦ berre diggar den nye bokputa mi
✦ britisk krim er den aller beste (ser på deg, Endeavour)
✦ fint å lese om Katelyn og Special Olympics
✦ å framleis kunne sjå dei nydelege haustfargane ute
✦ Linda Eide og resten av gjengen i Eides språksjov
✦ Kara og Nate som reiser med tog over heile verda har blant anna prøvd nattoget her i Noreg
✦ Datteren, den siste boka om Neshov-folket, og avslutninga fekk fram tårene hos meg

Legg igjen ein fin tanke