27. mai 2019

Over hundre år gammal barnebokklassikar

Vakna før alarmen ringte i dag, med andre ord før klokka viste halv seks. Det lovar i alle fall godt for resten av veka ;) Eg skreiv jo i sundagslista i går at månadens klassikar har vore Det suser i sivet av Kenneth Grahame. Hugsar eg syntest Padda var så skummel då eg såg figurane på barne-tv for mange, mange år sidan. Han var ikkje like skummel no, og eg må berre vise eit par av illustrasjonane frå boka. Det er David Roberts som har laga dei til 2013-utgåva, og dei gjer boka endå meir levande. Klare og herlege fargar! Tenk, det er faktisk heile hundre og elleve år sidan denne boka blei gitt ut fyrste gong! Vittig fakta: den ble gitt ut same året som den finaste Anne of Green Gables. Eg har kost meg med å lese boka, så får me sjå kva neste klassikar blir.

Legg igjen ein fin tanke