19. mai 2019

"Anne of Green Gables" fleire gongar i ei og same sundagsliste

Jobbhelg i finvêret. Men slik er det av og til. Satsar på at det blir bra vêr til helga eller neste helg der igjen, altså ei helg eg ikkje jobbar ;) Eg hadde jo fri dei to fyrste dagane denne veka før eg byrja på kveldsskiftet på onsdag. Fekk lese ein del i tillegg til å sjå litt på My Brilliant Friend på HBO. Eg har ikkje lese Napoli-kvartetten som Elena Ferrante står bak, men eg har lese eit par av dei andre bøkene hennar, og TV-serien har fått god kritikk. Gruppeøving med grovmessingen på tysdag og bunad på fredag er også noko som høyrer til denne veka. Sit her og tittar på Huskestue akkurat no, og gurimalla, eg humrar godt. Hi, hi! Dette er min sundagskveld, og under er resten av veka mi:

✦ den nye boka til Lars Ove Seljestad, Snøen stryk ut alle spor, er sårvakker og god
✦ tinge billettar til Book of Mormon for tredje gong – skal nemleg på tur til Oslo med ei veninne
✦ "How to Be An L. M. Montgomery Heroine in a 21st-Century World"
✦ to flotte hus som eg såg på min veg i Stavanger sentrum ein dag
✦ me har sett på serien ei stund no, men komiserien Brooklyn Nine-Nine er berre best
✦ lese litt i novellesamlinga Chronicles of Avonlea, for akkurat no saknar eg Canada litt ekstra
✦ prate med turistar som lurer på kva ein bør gjer her i Stavanger (i billettluka på jobb)
✦ hundekvalpar kan vere søte dei også
✦ og så eit marsvin og ein hund som er kjempegode venar, så artig tospann
✦ sjå den kulaste filmen The Princess Bride etter middag på 17. mai
✦ øve på Brahms 2. symfoni saman med grovmessingen (og også resten av orkesteret)
✦ stort smil og vind i håret då eg endeleg kunne ha på meg bunaden på nasjonaldagen
✦ og feire resten av dagen saman med herlege folk
✦ stas å lese at den finaste Eleanor & Park etter kvart no blir film
✦ ha på meg det fine anhenget med Anne of Green Gables-bokomslag
✦ friske opp Europas hovudstadar inne på LizardPoint
✦ sterke kvinnekarakterar i den fine boka Miss Treadway and the Field of Stars

Legg igjen ein fin tanke