28. mai 2019

Kvardagstankar

Når dagane går i eitt, når ein må stå opp tidleg og difor er litt ekstra trøtt når ein kjem heim, når det regnar når du syklar til eller frå jobb, då er det ikkje alltid like lett å kjenne at dagen er fin. Men å ha ein armkrok å komme heim til, å drikke ein kopp med kaffi medan eg har ei bok i fanget, å ha ein som stryk meg på ryggen, då er det heilt greitt at det berre er ein vanleg dag. For det er kvardagar det er flest av. "Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr", sa Anne-Cath. Vestly ein gong. Det er ikkje alltid me ser det, ikkje alltid me merkar det, men eg trur det ligg mykje i dei orda. For å ete ein god frukost om morgonen ein dag eg jobbar seint, gå ein liten tur i nabolaget hand i hand med kjærasten min, treffe hyggelege badegjestar på jobb eller høyre ein favorittsong på radioen, det er glede i det. Kvardagsmagi. Små gleder. For det er kvardagsgleder det er flest av.

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Legg igjen ein fin tanke