31. jan. 2019

På skøyter og ein spraglete katt

Dagane går fort, og det er allereie gått fire dagar sidan me gjekk på skøyter med ungane på Langhus. Ligg dimed litt på etterskot med bileta, men det gjer vel ikkje så mykje, gjer det vel?! Eg vil heller bruke tida mi på å lese, gå ein tur ute, lese meir, prate med Jeremias (katten her på garden), sjå ein god film og nyte den finfine utsikta. Men her kjem no bilete frå vår lille skøytetur. Knall og fall blei det for min del, men ikkje meir enn at eg likevel synest det var artig å skøyte.


Ha, ha, ikkje alltid like enkelt å halde balansen, men det gjekk for det meste greitt. Både sundag og måndag kom naboens katt innom på besøk ein tur, og for ein kosete pus. Me er jo begge to glade i kattar og då er det ekstra stas å få besøk av ein katt som er glad i folk. Og så er eg blitt veldig glad i genseren mamma strikka til meg og som eg fekk i julegåve. Mønsteret er Dahlia av Lene Holme Samsøe og den er så god og mjuk i ein herleg blåtone. Kan godt ønskje meg fleire av denne ;)

Legg igjen ein fin tanke